dinsdag 29 december 2009

Overzicht 2009, op naar het nieuwe jaar..

Weldra is 2009 geschiedenis.

Eindejaarslijstjes worden gemaakt, tijd om terug te blikken op het voorbije jaar, hoogtepunten en zelfs de iets mindere momenten...
Dit jaar heb ik ondervonden dat niks zo belangrijk is als een goede gezondheid, mag ik dan ook aan ieder die me dierbaar is en zelfs de onbekende bezoekers van dit blog een voorspoedig en vooral gezond 2010 wensen.
Vragen aan allen die ooit een reactie plaatste, dit vooral te blijven doen, want iedere reactie is voor mij als het openen van een nieuwjaarskaartje en nu hop, hop, hop, op naar het nieuwe jaar...vol slotraceplezier.

Beste wensen, Danny

7 opmerkingen:

Firefighter zei

Prachtig overzicht van een prachtige baan! Jij ook een gezond 2010 gewenst

FRANK103 zei

Hoi Danny, jij en jouw familie ook de beste wensen voor 2010!

Leuke serie foto's heb je geplaatst, ik zag de Bakker Joop ook voorbij komen... :-)

Steffer zei

Top gedaan Danny. En dit jaar niet gelukt, maar in 2010 kom ik zeker langs! Veel geluk en gezondheid voor 2010!

Dutch zei

Mooi overzicht, jij en je familie ook het allerbeste voor 2010.

En als alles meezit kom ik ook een keer langs om op je prachtige baan te racen.

PorscheHarry zei

Jij ook de beste wensen Danny en natuurlijk je familie !

Danny zei

Iedereen is altijd welkom, een seintje en we regelen iets, dank-je-wel voor de alle jullie wensen.

Frank, natuurlijk staat de Bakker Joop Porsche er tussen, hij is één van de hoogtepunten van 2009.

BK-Racing zei

Beste wensen !