maandag 3 augustus 2009

Gele vlag: "Crash scene"

Wat een knaller...de marshal zwaait direkt de gele vlag, om de andere racers op het gevaar te wijzen.





De hulpdiensten snellen ter plaatse, iedere seconde is nu van levensbelang.





...de kans op een explosie is reƫel, de geoefende brandweerman neemt geen risico.





...de dokter komt snel aangelopen, om de eerste medische zorgen te geven.





...ook de Claas Scorpion komt aangereden om het wrak te takelen...





...het wrak wordt snel van de rijbaan getakeld.





...alles is nu "onder controle".





Einde gele vlag situatie, de race kan gewoon verder gaan.

8 opmerkingen:

PorscheHarry zei

Mooie scenery heb je weer opgebouwd Danny, met een leuk verhaal. Nu nog een echt wrak in de takels, deze is echt te mooi. Misschien wil Frank103 zijn Bakker Joop Porsche wel afstaan. Die schijnt toch over datum te zijn :-P

Danny zei

Ja Harry, een echt group C wrak is moeilijk te vinden, en hem zelf toetakelen dit kan ik niet over mijn hart krijgen.

Anoniem zei

ik doe het met al het plz voor je hoor

Dutch zei

Geinig zo'n verhaaltje erbij.
Je voelt de sfeer van L'enfer!!!
Wanneer ga je trouwens weer verder met je voetgangersbrug??

Danny zei

@Gerard, dit wil ik best geloven...

@Huub, de voetgangersbrug is nog steeds bezig, meestal ben ik op verschillende fronten aan het werken, zo was ik de "crash scene" al enkele maanden geleden begonnen om nu(op enkele details na)pas af te zijn.

Gordini zei

Ik had hem nooit mogen weggooien he, dit was perfect geweest.

http://i113.photobucket.com/albums/n214/gordini72/P1020026.jpg

Zou zelfs mooi rond een paal kunnen geplooid worden

http://i113.photobucket.com/albums/n214/gordini72/P1020027.jpg

Greetz Gordini

FRANK103 zei

De Bakker Joop dwars door die fraaie scenery heen raggen?

Moet kunnen!

Misschien doe je er goed aan alles goed vast te plakken Danny.....

:-)

Danny zei

@Frank, ik daag je uit dat het onmogelijk is om tussen de scenery te belanden of zelfs een auto van de baan te krijgen.
Daar is nog niemand is geslaagd.
Spiegels en antennes niet meegerekend.

@Gordini, ik dacht eerst nen schelletje gesmolten kaas te zien,tot ik een porsche erin ontwaarde, daar geraakt niemand levend uit.
Das idd een geschikte total loss.
Bij deze een oproep: Wie heeft een total loss "Gordiniaanse stijl" group C wagen?