dinsdag 14 juli 2009

Slot.it Lancia LC-2 "Malardeau"

Er zijn al veel Slot.it modellen niet meer te verkrijgen, toch wist ik nog deze Lancia te kopen.

Over deze auto is natuurlijk al heel wat gerievewd, geblogd en geforumd, toch verdient hij ook een plaatsje op mijn blog.

Worden we allemaal ook niet een dagje ouder?





Doordat ik de Lancia 'Martini' reeds heb kon ik de verschillen tussen beide wagens zien, de oudere 'Malardeau' heeft de witte endbell die niet zo krachtig is als de orange endbell die dan wel in de 'Martini' versie zit.

Ook heeft het chassis niet de kleine verwijderbare stukjes zitten om een anglewinder motor te plaatsen.





Omdat ik met gele Lancia wil gaan racen en de 'Martini' versie als decor bij de pitstraat hoort, heb ik de oranje motor met moterpod in de 'Malardeau' geplaatst, gans het chassis verplaatsen gaat niet omdat er stukken op beide chassis mee geschilderd zijn en die horen bij de respectievelijke wagen.





Dat de Lancia snel is zag ik al aan de rondetijden, helaas de snelste group C wagen blijft mijn Sauber Mercedes AEG, desalniettemin is hij nu al sneller dan de Porsches, wat al iets wil zeggen.





Toch een knappe verschijning dit oudje.


1 opmerking: