zondag 20 september 2009

Pacecar





De race is heftig, beide Slot.It F40's krijgen het aan de stok met de Sideways Riley.







De Totip F40 heeft zijn rempunt verkeerd ingeschat en vliegt met een rotvaart uit het slot en neemt de andere auto's mee, richting decor.






If there's something weird
and it don't look good
Who you gonna call? Ghostbusters!





No, the pacecar!


Druk op één van de knoppen die rond het circuit staan en de spanning gaat direkt van de baan, de lichten van pacecar tonen de andere piloten dat er ergens een auto ontspoord is.





Wanneer er nu weer gedrukt wordt, wordt de race verdergezet.





De vijsjes (onze noorderburen mogen ook schroefjes gebruiken) brengen de spanning naar de slepers van de pacecar.



4 opmerkingen:

Dutch zei

Zeer geinig gevonden!
Hoe is het met de coureurs afgelopen?

JeeWee zei

Wat een leuk idee!

Ook leuk is de muziek op de achtergrond. Ik vind Bat out of Hell (past goed bij de naam van je circuit) nog steeds de beste plaat allertijden. Het heeft echt alles. Rock, ballads maar vooral steengoede composities.

Waar een ongeluk toe kan leiden...

Danny zei

@Huub, de coureurs zijn er met de schrik vanaf gekomen.
Behalve geinig is dit een middel om harde klappers te vermijden, want nogal vaak gaat een auto in volle snelheid botsen op een ontspoorde auto.


@JeeWee, Bat out of Hell, toevallig of niet is één van de weinige cd die ik laat spelen terwijl ik op zolder bij mijn autobaan ben.
Het muzikale brein achter Meatloaf, Jim Steinman vind ik ook de max.

FRANK103 zei

Ik ben echt alle bouwmarkten hier afgegaan op zoek naar vijsjes......

gelukkig mogen schroeven ook.

:-)