dinsdag 18 augustus 2009

Slot.it Jaguar XRJ-9 "Castrol"

De nieuwe Slot.it Jaguar XJR-12 "Bud Light" is zo pas uit en toch kocht ik weer een oudje, wie de "Bud Light" versie verwacht had, komt best volgend jaar eens neuzen op mijn blog.





Daar ik steeds op de feiten achterna hol, hoef ik ook deze auto niet te gaan beschrijven qua techniek, dit is al ettelijke keren gebeurd op de blogs die aan de rechterzijde vermeld staan. Dit bespaart me trouwens een stuk tikwerk.





Pure nostalgie, deze stukken antiek.





Hoef ik ook geen testwerk te doen om te zien hoe snel hij kan gaan, schilt een gebroken spoiler en rondvliegende spiegels.





... het kapje moet ook niet open om het binnenwerk te tonen, schilt me een zoekgeraakt vijsje.





...ook niet steeds te antwoorden op reacties, want er komen er toch geen.
Dus je ziet maar, auto's koop je best na dat iedereen ze al lang heeft.





Dus volgende keer komt er een oude Mégane en een oude Metalic Sauber.
Voor een beschrijving van de nieuwe longtail Nissan, of Mazda 787B ga je best ook bij de buren (rechts) klikken.


Groetjes,
Danny "Aankoop van Antiek Plastiek "

4 opmerkingen:

Dutch zei

Ach...als die maar goed is voor een nieuw record!

Danny zei

Ja dat hoop ik ook, maar dit is van minder belang, hij hoort er gewoon bij.

FRANK103 zei

Er zijn tests en er zijn tests, misschien weet jij wel een veel boeiender verslag te typen. Ik ben in ieder geval al een tijdje aan het denken wat een vijsje zou kunnen zijn. Want die hebben we in Nederland niet!

Danny zei

Ik wist niet dat een vijsje niet bekend was, dus zocht ik eens op internet en vond de volgende quote:

"Met vijsjes bedoelen onze zuiderburen - schroefjes-
Leuk taaltje hoor"

en verder:

Iemand die een "vijs kwijt is", betekent (vooral in Vlaanderen): iemand is niet goed snik. In Nederland zegt men dat bij zo iemand "een schroefje los" zit.
Nu gebeurt het vaak bij mij dat ik een vijs kwijt ben, bij jullie spreken ze er al over als hij los zit.

Dus: een vijs vijs je vast met een vijzendraaier.